Reformatorische inrichting

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Mara »

Dodo schreef:
Zita schreef:Ik zag geen ander geschikt topic, dus daarom maar hier: ik wil mijn eikenhouten parketvloer laten schuren en lakken. Wie kent daarvoor een geschikt bedrijf? Regio Rotterdam/Gouda.
Wij hebben het ooit door Gladzo (Woerden) laten doen, naar tevredenheid.

De enige schade was dat een van de kinderen door de nog natte lak had gelopen, ondanks een gebarricadeerde deur. Maar daar kon Gladzo niks aan doen.
:haha
In ons vorige huis lag een geverfde houten vloer. Wij hebben hem zelf in de verf gezet, alleen sneldrogend, zoals beloofd, was de verf niet.
Poes werd op den duur ongeduldig en rende er overheen. In de kamer ernaast stonden toen de afdrukken van de poezenpootjes. :jongle
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
Dodo schreef:
Zita schreef:Ik zag geen ander geschikt topic, dus daarom maar hier: ik wil mijn eikenhouten parketvloer laten schuren en lakken. Wie kent daarvoor een geschikt bedrijf? Regio Rotterdam/Gouda.
Wij hebben het ooit door Gladzo (Woerden) laten doen, naar tevredenheid.

De enige schade was dat een van de kinderen door de nog natte lak had gelopen, ondanks een gebarricadeerde deur. Maar daar kon Gladzo niks aan doen.
:haha
In ons vorige huis lag een geverfde houten vloer. Wij hebben hem zelf in de verf gezet, alleen sneldrogend, zoals beloofd, was de verf niet.
Poes werd op den duur ongeduldig en rende er overheen. In de kamer ernaast stonden toen de afdrukken van de poezenpootjes. :jongle
:hahaschattig
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Mara »

samanthi schreef: :hahaschattig
Wij konden er toen even niet om lachen.
Volgende dag op dat gedeelte een laagje overheen gedaan, maar dat bleef je toch wel zien.
We hadden nl geen zin om weer 50m2 in de verf te zetten. (en wachten tot het weer droog was)
Maar mooi hoor, een parketvloer. Met of zonder kleden?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Ad Anker »

Zita schreef:Ik zag geen ander geschikt topic, dus daarom maar hier: ik wil mijn eikenhouten parketvloer laten schuren en lakken. Wie kent daarvoor een geschikt bedrijf? Regio Rotterdam/Gouda.
De Ruiter vloeren Stolwijk
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef: :hahaschattig
Wij konden er toen even niet om lachen.
Volgende dag op dat gedeelte een laagje overheen gedaan, maar dat bleef je toch wel zien.
We hadden nl geen zin om weer 50m2 in de verf te zetten. (en wachten tot het weer droog was)
Maar mooi hoor, een parketvloer. Met of zonder kleden?
Ik snap het maar die pootjes is toch wel.lief.
En ja parket is prachtig
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Orchidee »

Parket is zéker mooi, maar we hebben er toch " mooi" laminaat overheen gelegd een poosje terug.
Wij zagen het op dat moment zitten om alles van de benedenverdieping op te slaan/ruimen en om weer een midweekje elders te logeren.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Vorst »

Orchidee schreef:Parket is zéker mooi, maar we hebben er toch " mooi" laminaat overheen gelegd een poosje terug.
Wij zagen het op dat moment zitten om alles van de benedenverdieping op te slaan/ruimen en om weer een midweekje elders te logeren.
:ouin
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Orchidee »

Verklaar je nader svp!?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Vorst »

Zonde dat je het parket hebt bedekt met laminaat.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Mara »

Volgens mij past deze tip in dit topic.
Een webshop waar je voor een prikkie tweedehands meubels kunt kopen.
https://www.stichtingdegoedewinkel.nl/a ... ategorieen :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door samanthi »

Mara schreef:Volgens mij past deze tip in dit topic.
Een webshop waar je voor een prikkie tweedehands meubels kunt kopen.
https://www.stichtingdegoedewinkel.nl/a ... ategorieen :super
:super
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Desiree »

Nee, en als alle refo´s geel hebben, neem dan zelf eens rood. Lekker anders.. heerlijk toch. Wat bij jou past!

O, hihi, ik reageerde op blz 1. Nou ja, maakt het uit.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


ebenhaezer
Berichten: 97
Lid geworden op: 09 jul 2015, 12:28

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door ebenhaezer »

Ik zou wel eens een fotootje van het interieur van de refo forummers willen zien.........
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door Hendrikus »

ebenhaezer schreef:Ik zou wel eens een fotootje van het interieur van de refo forummers willen zien.........
De trends op Pinterest doen het in refoland ook goed, kijk maar eens om je heen.
Jammer voor Pinterest, Mart Kleppe en andere trendzaken, maar aan ons is dat niet besteed. Wij hebben nog hetzelfde bankstel als 30 jaar geleden ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Reformatorische inrichting

Bericht door helma »

ebenhaezer schreef:Ik zou wel eens een fotootje van het interieur van de refo forummers willen zien.........
Kom naar de meeting en laat je verrassen door de creatieve en kleurrijke smaak van Samanthi :)
Plaats reactie