Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

Wim Anker schreef:
huisman schreef:
Wim Anker schreef:
helma schreef:Ik begrijp ook niet waarom het nog steeds mag!! Ieder jaar zoveel slachtoffers. Zoveel geweld. Zoveel schade.
Een overheid moet niet teveel willen opleggen Dezelfde denkwijze leidt ook tot censuur. (door het kabinet het weren van fakenieuws genoemd).
Overheid legt ook verkeersregels op voor onze veiligheid. Jij vindt dat je overal 200 mag rijden?
Het is juist vreemd dat levensgevaarlijk vuurwerk één dag legaal is en 364 dagen illegaal.

Complottheorieën over fakenieuws kun je delen met oa Alexv :OO3
Het plannetje van D66 gelezen?
In een democratische rechtstaat kan één plannetje van een partij geen bedreiging zijn. Wij zijn inmiddels journalistiek zo divers dat alles aan de kaak wordt gesteld .
Zie bv schenking appartement Pechtold .
In het verleden waren journalisten voor een zeer groot deel links georiënteerd. Nu is er ook veel rechtse journalistiek.
Dus van censuur is geen sprake.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Vanavond weer ons jaarlijkse uitstapje de dag na Kerst, het Eindejaarsconcert in de Doelen in Rotterdam.
Met het Hollands Jongerenkoor, Groot samengesteld mannenkoor, Peter Wildeman, Joost van Belzen en vele andere medewerkende.
Kijken we altijd het hele jaar naar uit!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10443
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

Met de logé's: de Ontdekhoek in Rotterdam. Leuk voor 7-jarigen, maar ook de pre-puber van 11 heeft genoten. Gewoon allemaal leuk, stimuleert de creativiteit, nergens een moment waarop tante Zita een bedenkelijk gezicht moest trekken vanwege identiteitskwesties, de koffie kost €0,50 en je kunt ook gewoon je meegebrachte boterhammetjes opeten. Voor een flink gezin kan het wel wat duur zijn (€11 pp, ouders of tantes €8, gratis met Rotterdampas), maar ze hebben vier uur lang zonder een moment van verveling doorgebracht. De dierentuin duurt korter en is veel saaier.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door windorgel »

Zita schreef:Met de logé's: de Ontdekhoek in Rotterdam. Leuk voor 7-jarigen, maar ook de pre-puber van 11 heeft genoten. Gewoon allemaal leuk, stimuleert de creativiteit, nergens een moment waarop tante Zita een bedenkelijk gezicht moest trekken vanwege identiteitskwesties, de koffie kost €0,50 en je kunt ook gewoon je meegebrachte boterhammetjes opeten. Voor een flink gezin kan het wel wat duur zijn (€11 pp, ouders of tantes €8, gratis met Rotterdampas), maar ze hebben vier uur lang zonder een moment van verveling doorgebracht. De dierentuin duurt korter en is veel saaier.
Die onthouden we. Bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Online
merel
Berichten: 9760
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

de ontdekhoek is inderdaad erg leuk. Daar zijn wij ook wel eens geweest. Toch doet Blijdorp het ook altijd goed bij ons. Het duurt altijd een paar uur voordat wij het Oceanium uit zijn. Een van onze kinderen is dol op vissen en reptielen ( het Gilamonster is zijn lievelingsdier :D ) en kan er geen genoeg van krijgen.
-DIA-
Berichten: 32736
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

Kijken of ik een garage kan vinden die mijn auto ophaalt....
Hij staat in het centrum geparkeerd, in de buurt van AH (Oude Veemarkt) met een lege accu...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door windorgel »

-DIA- schreef:Kijken of ik een garage kan vinden die mijn auto ophaalt....
Hij staat in het centrum geparkeerd, in de buurt van AH (Oude Veemarkt) met een lege accu...
Lastig! Maar ik neem aan dat je vaste garage dat wel wil doen.
En anders de ANWB. Of heb je geen woonplaatsservice?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
-DIA-
Berichten: 32736
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door -DIA- »

windorgel schreef:
-DIA- schreef:Kijken of ik een garage kan vinden die mijn auto ophaalt....
Hij staat in het centrum geparkeerd, in de buurt van AH (Oude Veemarkt) met een lege accu...
Lastig! Maar ik neem aan dat je vaste garage dat wel wil doen.
En anders de ANWB. Of heb je geen woonplaatsservice?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Ik heb contact opgenomen met de garage, en hij zou me bellen zodra hij kan.
Pfff... Auto's zijn makkelijk, maar ze moeten je niet laten staan! Maar over het algemeen heb ik niet over hem/haar te klagen. Hij/Zij heeft me nog niet vaak in de steek gelaten.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mannetje »

Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Dan heb je vast niet iedereen besproken ;)
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Gezellig! Wij hebben op de meeting ook nog over jou gesproken. "Die lange blonde die zo aardig was".
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

helma schreef:
Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Gezellig! Wij hebben op de meeting ook nog over jou gesproken. "Die lange blonde die zo aardig was".
Wat een eer. Ik schijn soms best aardig te kunnen zijn. Ik heb jou toch nooit irl ontmoet? Lijkt me toch wel eens aardig om forummers te ontmoeten.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jongere »

Ad Anker schreef:
helma schreef:
Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Gezellig! Wij hebben op de meeting ook nog over jou gesproken. "Die lange blonde die zo aardig was".
Wat een eer. Ik schijn soms best aardig te kunnen zijn. Ik heb jou toch nooit irl ontmoet? Lijkt me toch wel eens aardig om forummers te ontmoeten.
Mij ook! Weet echter niet of ik de beide broers op één moment wil ontmoeten. ;)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

Jongere schreef:
Ad Anker schreef:
helma schreef:
Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Gezellig! Wij hebben op de meeting ook nog over jou gesproken. "Die lange blonde die zo aardig was".
Wat een eer. Ik schijn soms best aardig te kunnen zijn. Ik heb jou toch nooit irl ontmoet? Lijkt me toch wel eens aardig om forummers te ontmoeten.
Mij ook! Weet echter niet of ik de beide broers op één moment wil ontmoeten. ;)
Jongere, ik denk dat dat echt goed komt. Wim is gewoon een lieve jongen.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Ad Anker schreef:
helma schreef:
Ad Anker schreef:Lekker met broer Wim op de bank wat forummers besproken. Een soort mini meeting. Er is geen onvertogen woord gevallen.
Gezellig! Wij hebben op de meeting ook nog over jou gesproken. "Die lange blonde die zo aardig was".
Wat een eer. Ik schijn soms best aardig te kunnen zijn. Ik heb jou toch nooit irl ontmoet? Lijkt me toch wel eens aardig om forummers te ontmoeten.
Nou; ik heb vast weinig indruk gemaakt dan :huhu Misschien wel 2 keer op een meeting. Een keer ergens in een zaal in een Begeleid-wonen- huis. Daar was Jongere volgens mij ook. Was dat in HIAmbacht? En misschien ook wel op de meeting ooit bij Jolanda Oudshoorn. Toen hadden M&M en Demo net verkering.
Plaats reactie