Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:Indrukwekkende Open Doorsdag. Goed om het juiste perspectief weer voor ogen te houden.
Ja, het was echt weer heerlijk om er te zijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

Genieten van onze laatste vakantiedag in het zeeuwse. Appartement aan zee(6e verdieping) :super 's morgens de gordijnen open en een geweldig zicht op zee en strand .

Vanavond nog een keertje uit eten en dan morgen terug naar de (klein)kinderen. :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:Genieten van onze laatste vakantiedag in het zeeuwse. Appartement aan zee(6e verdieping) :super 's morgens de gordijnen open en een geweldig zicht op zee en strand .

Vanavond nog een keertje uit eten en dan morgen terug naar de (klein)kinderen. :)
Geniet er nog even van!
Boulevard Vlissingen?Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Vandaag druk geweest in de keuken.36 Bolussen gebakken (niet voor onszelf helaas); taart van biscuitdeeg voor een verjaardag hier. Ook een citroentaart gemaakt. Weer een grote pan peren gekookt en ingemaakt. (Nog 1pan stoofperen te gaan) Gelukkig kwam mijn zus strijken, had ik een stagiaire die me hielp en kwam een vriendin ook nog een handje helpen. Gezellig en druk.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Autoruiten krabben. Daarna mijn handschoenen en dikke shawl opgezocht.
Zo koud is het nog niet geweest dit najaar.
Daken waren wit vanochtend.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

Zojuist een half uur met Jehovagetuigen aan de deur gestaan. Was wel een goed gesprek. Bijvoorbeeld over de Drie-eenheid, dankzij het RD van vanmorgen kon ik daar wel mee uit de voeten. :)

Hoe gaan jullie daarmee om?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Ik heb een briefje met teksten (handvatten) vlakbij de deur hangen, zodat ik wat paraat heb. Daar heb ik de laatste keer handig gebruik van gemaakt
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

Ad Anker schreef:Zojuist een half uur met Jehovagetuigen aan de deur gestaan. Was wel een goed gesprek. Bijvoorbeeld over de Drie-eenheid, dankzij het RD van vanmorgen kon ik daar wel mee uit de voeten. :)

Hoe gaan jullie daarmee om?
Vorige week nog, een jongetje van een jaar of 8 begon met een uitnodiging, ik heb verteld over Jezus en Zijn offer, de twee volwassenen vroegen of ik geloofde of andere religies ook goed waren, ik heb weer gewezen op ge Heere Jezus en Zijn bloed, toen begonnen ze over het wel of niet geloven, de farizeeën geloofde niet, ik mocht ze wijzen op Johannes 12 waarin dat gezegd wordt met een citaat uit Jesaja 6 en daar bij gezegd dat in Jesaja 6 duidelijk Jehova bedoeld wordt en in Johannes 12 de Heere Jezus, ze vonden het fijn even gesproken te hebben en gingen er snel van door.

Blijf wijzen op het offer van onze Heere Jezus, je hoeft niet te proberen te winnen maar proberen uit te getuigen van de hoop die in ons is.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

Naar de 6e verjaardag van mijn kleinzoon. :oops
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Is er vandaag nog iemand op de HHJOdag? Kom dan even langs bij de Stand van Schreeuw om Leven. Dan krijg je een tasje van me.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Propedeuse uitreiking zoon, CHE. Les bijgewoond, was erg boeiend. Mijn ouders waren ook mee, heel gezellig. Na afloop eten van de KFC.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

helma schreef:Propedeuse uitreiking zoon, CHE. Les bijgewoond, was erg boeiend. Mijn ouders waren ook mee, heel gezellig. Na afloop eten van de KFC.
Gefeliciteerd. Op de ene school/universiteit maken ze er een feestelijke gebeurtenis van en op de andere is het slechts een formaliteit.
Fijn dat opa en oma het mee konden maken. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Ja dit was ook wel een feestje. Het was leuk om erbij te zijn!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Mars voor het Leven. Goed om erbij te zijn. Vorig jaar 2.500 mensen, nu 5000!!
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Isala »

Ja, het was een indrukwekkende stille mars.
Fijn dat er zo veel mensen aan deelnamen!
Hora est!
Plaats reactie