Wie verdient er op dit forum een lintje?

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Geka schreef:Ja, heb ik ook nog op gezeten. Toen nog als Zeeuw.
Ben je nu geen Zeeuw meer? :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Ik ben bij OSW terechtgekomen toen ik binnen de GerGem/Haarlem kwam. M'n eerste kennismaking met deze kerk.......een enórm grote gemeente met wel 65 leden (als iedereen aanwezig was............)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

parsifal schreef:Er zijn ook mensen die al vanaf refotrefpunt meedraaien. Ik weet dit vrijwel zeker van refo. Veel anderen zijn ondertussen al verdwenen.
IK heb daar ook nog meegedraaid, eerst als "Oudvader", toen ben ik geband...

Later onder mijn eigen naam. Jammer dat dat hele forum toen verdwenen is. Die discussies hadden eigenlijk als naslag op het web moeten blijven staan.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Afgewezen schreef:
Rens schreef:Is het nog na te gaan wie de (zeg) 25 langst "meedraaiende" leden zijn? Dus vanaf het begin van OSW, overlopend in RF.......
Tuurlijk. Gebruikerslijst --> aanmelddatum. Daar staan ze keurig voor je op een rij.
Dat werkt alleen als je nooit van gebruikersnaam gewisseld hebt.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Volgens mij lag ik nog in de wieg, in de tijd van 'refotrefpunt'. Hoe lang is dat eigenlijk geleden??
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

freek schreef:Volgens mij lag ik nog in de wieg, in de tijd van 'refotrefpunt'. Hoe lang is dat eigenlijk geleden??
In ieder geval rond 2001. Dus als je nu een jaar of 7 bent, klopt het wel. :mrgreen:
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Geka
Berichten: 440
Lid geworden op: 11 aug 2006, 19:32

Bericht door Geka »

Hendrikus schreef:
Geka schreef:Ja, heb ik ook nog op gezeten. Toen nog als Zeeuw.
Ben je nu geen Zeeuw meer? :wink:
Jazeker! Dat blijf ik, ook al zou ik Zeeland daadwerkelijk gaan verlaten. Ons Zeeuwse land is me toch wel lief.

Ik zou er eigenlijk voor willen pleiten om als Zeeuwen een zelfstandig natie uit te roepen; de republiek Zeeland :mrgreen:

Maar helaas was de forumnaam Zeeuw al door een ander geregistreerd toen ik me hier (na Refotrefpunt en Om Sions Wil) aanmeldde.

Maar goed, er zijn ergere dingen.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Geka schreef: Ik zou er eigenlijk voor willen pleiten om als Zeeuwen een zelfstandig natie uit te roepen; de republiek Zeeland :mrgreen:
Van mij mogen ze. Zeeland is voor mij vooral dat gedeelte van Nederland dat in de weg zit wanneer we naar het westen van België of Frankrijk moeten. Gelukkig komt dat niet al te vaak voor.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

wim schreef:
Geka schreef: Ik zou er eigenlijk voor willen pleiten om als Zeeuwen een zelfstandig natie uit te roepen; de republiek Zeeland :mrgreen:
Van mij mogen ze. Zeeland is voor mij vooral dat gedeelte van Nederland dat in de weg zit wanneer we naar het westen van België of Frankrijk moeten. Gelukkig komt dat niet al te vaak voor.
Bovendien hebben we dan zelfs in buitenland een refocamping.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Tiberius schreef:
wim schreef:
Geka schreef: Ik zou er eigenlijk voor willen pleiten om als Zeeuwen een zelfstandig natie uit te roepen; de republiek Zeeland :mrgreen:
Van mij mogen ze. Zeeland is voor mij vooral dat gedeelte van Nederland dat in de weg zit wanneer we naar het westen van België of Frankrijk moeten. Gelukkig komt dat niet al te vaak voor.
Bovendien hebben we dan zelfs in buitenland een refocamping.
:mrgreen: :mrgreen:
De stugge zeeuwen en friezen weg....dan houden we het gezellige gedeelte over :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef: :mrgreen: :mrgreen:
De stugge zeeuwen en friezen weg....dan houden we het gezellige gedeelte over :mrgreen:
heeeeeeeeeeeeeeeeeee, DIMMEN !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef: De stugge zeeuwen en friezen weg....dan houden we het gezellige gedeelte over :mrgreen:
De Zeeuwen zijn rond en de Friezen vrij:

"Zoo zal 't zijn door d'eeuwen heen
Vrije Friezen, ronde Zeeuwen,
Gelre's helden, Hollands leeuwen
Een voor allen, allen één!"

Als je het liedje mag geloven, blijft het zo.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

We blijven hier in Nederland dan wel met een heel contingent etnische Zeeuwen zitten, waaronder mijn vrouw,mijn moeder en twee van mijn zussen. Kunnen die nog wel over straat? Of gaan die een vijfde colonne vormen?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Unionist schreef:We blijven hier in Nederland dan wel met een heel contingent etnische Zeeuwen zitten, waaronder mijn vrouw,mijn moeder en twee van mijn zussen. Kunnen die nog wel over straat? Of gaan die een vijfde colonne vormen?
Ze moeten gewoon een verplichte integratiecursus volgen en slagen voor een taaltoets.
Geka
Berichten: 440
Lid geworden op: 11 aug 2006, 19:32

Bericht door Geka »

Unionist schreef:We blijven hier in Nederland dan wel met een heel contingent etnische Zeeuwen zitten, waaronder mijn vrouw,mijn moeder en twee van mijn zussen. Kunnen die nog wel over straat? Of gaan die een vijfde colonne vormen?
Simpel, gewoon even een verblijfsvergunning aanvragen in de Den Haag :D

Doe je dat niet dan zal er mogelijk de kans ontstaan dat alle illegaal in Nederland verblijvende Zeeuwen door de Staat der Nederlanden retour worden gestuurd naar Zeeland, onder begeleiding van de douane.

Op onze douaneposten aan de A58 bij Rilland en bij Bruinisse op de N59 zullen ze dan worden overgedragen aan de ZVP.
(= Zeeuwse Vreemdelingen Politie).

En hun spraak maakt hen overal openbaar als Zeeuw, dus veel kans om tussen de mazen van de wet door te glippen zal er niet zijn.

Wat betreft die refocamping in Aagtekerke: fijn voor veel Nederlanders, kunnen ze gewoon blijven kamperen waar ze het al deden en tegelijk zeggen dat ze naar het buitenland geweest zijn.

Ach, soms laat je je fantasie even gaan.. :mrgreen:
Plaats reactie