Wie verdient er op dit forum een lintje?

Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door Kislev »

Urk, daar wil je je goudvis toch niet laten begraven? :hum Rare mentaliteit daar.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door MarthaMartha »

Kislev schreef:Urk, daar wil je je goudvis toch niet laten begraven? :hum Rare mentaliteit daar.
Ik heb geen goudvis die dood is, dus nee...
maarre... ze hebben daar een joekels grote kringloop met vééééél boeken
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door helma »

Over lintjes gesproken... Verbijsterend dat een directeur van een abortuskliniek een lintje krijgt [FACE SCREAMING IN FEAR]. Je krijgt in Nederland een lintje voor het (laten) doden van kinderen.... Dit raakt me erg.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:Over lintjes gesproken... Verbijsterend dat een directeur van een abortuskliniek een lintje krijgt [FACE SCREAMING IN FEAR]. Je krijgt in Nederland een lintje voor het (laten) doden van kinderen.... Dit raakt me erg.
Ik las het...verbijsterend. Men kent de waarheid niet meer maar gelooft in de leugen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-DIA-
Berichten: 32742
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door -DIA- »

JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:Over lintjes gesproken... Verbijsterend dat een directeur van een abortuskliniek een lintje krijgt [FACE SCREAMING IN FEAR]. Je krijgt in Nederland een lintje voor het (laten) doden van kinderen.... Dit raakt me erg.
Ik las het...verbijsterend. Men kent de waarheid niet meer maar gelooft in de leugen.
Het is niet zo nieuw, en ligt in de lijn van de huidige samenleving. Als je de brochure van ds. Van Haaren uit 1969 eens naleest zag hij dit verschijnsel ook al, en als voorbeeld noemde hij dat de hoogste literaire prijs, de P.C. Hooftprijs naar Gerard van het Reve ging. Hij constateerde: Het is of de overheid hier het kwade wil stimuleren, en zegt: Ga maar door op deze weg, publiceer nog maar meer op de deze godslasterlijke manier... Het zijn even mijn eigen woorden, want ik heb het boekje zo niet bij de hand. Maar het waar, sinds 1969 is er een doorgaan van afglijden geweest, zonder meer terug te willen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door helma »

In een land waar abortus 'hulpverlening' genoemd wordt krijg je dat. Overigens snap ik nooit zo goed dat mensen een lintje krijgen voor iets waar ze ook al geld voor kregen. In dit geval behoorlijk veel zelfs.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10447
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door Zita »

helma schreef:In een land waar abortus 'hulpverlening' genoemd wordt krijg je dat. Overigens snap ik nooit zo goed dat mensen een lintje krijgen voor iets waar ze ook al geld voor kregen. In dit geval behoorlijk veel zelfs.
Je kunt voor zover ik weet nooit een lintje krijgen voor alleen het uitvoeren van je betaalde werk. Er moet een onbetaalde vrijwillige component aanwezig zijn. De praktijk van vroeger, waarbij iedereen die 40 jaar in dienst was van een bedrijf een lintje kreeg, is voorbij.
Soms is die maatschappelijke component wel wat magertjes.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door helma »

Nou, zeg dat. Ik zag van de week iets voorbij komen van zoveel jaar kostadres. Nou...mijn dochter zocht onlangs een kostadres ivm haar LIO stage. Voor een klein zolderkamertje vragen ze een behoorlijk bedrag. Het was voordeliger om in de studentenflat te gaan wonen.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door windorgel »

helma schreef:Nou, zeg dat. Ik zag van de week iets voorbij komen van zoveel jaar kostadres. Nou...mijn dochter zocht onlangs een kostadres ivm haar LIO stage. Voor een klein zolderkamertje vragen ze een behoorlijk bedrag. Het was voordeliger om in de studentenflat te gaan wonen.
Dat 'kostadres-zijn' betrof bij dat echtpaar slechts een bijkomstigheid. Deze mensen hebben jarenlang heel veel voor de zending gedaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door helma »

Het spijt me, dan heb ik weer eens te vlug geoordeeld
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16747
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:Nou, zeg dat. Ik zag van de week iets voorbij komen van zoveel jaar kostadres. Nou...mijn dochter zocht onlangs een kostadres ivm haar LIO stage. Voor een klein zolderkamertje vragen ze een behoorlijk bedrag. Het was voordeliger om in de studentenflat te gaan wonen.
Wees blij dat het niet ging om een kamer in Londen. Dan rijzen je de haren helemaal ten berge :fi
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: RE: Re: Wie verdient er op dit forum een lintje?

Bericht door refo »

windorgel schreef:
helma schreef:Nou, zeg dat. Ik zag van de week iets voorbij komen van zoveel jaar kostadres. Nou...mijn dochter zocht onlangs een kostadres ivm haar LIO stage. Voor een klein zolderkamertje vragen ze een behoorlijk bedrag. Het was voordeliger om in de studentenflat te gaan wonen.
Dat 'kostadres-zijn' betrof bij dat echtpaar slechts een bijkomstigheid. Deze mensen hebben jarenlang heel veel voor de zending gedaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Eén ding is niet genoeg. Toen is dat kostadresschap erbij gehaald. Maar of ze dat nou voor nop deden?
Plaats reactie