Wist je dat...

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Oh, ik zie nu dat Parsifal het ook al poste...
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9192
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: RE: Re: Wist je dat........[7]

Bericht door parsifal »

helma schreef:
parsifal schreef:In Jakarta lijkt de Christelijk Ahok de eerste ronde van de gouverneursverkiezingen te hebben gewonnen met meer dan 40% van de stemmen. Waarschijnlijk is er een tweede ronde nodig, maar mooi om te zien dat in een land met een moslimmeerderheid een Christelijke kandidaat zo veel steun krijgt in directe verkiezingen.
http://nos.nl/artikel/2172205-christeli ... r-cel.html

Ai... Dit loopt heel anders voor de christelijke kandidaat!
Triest. Er is natuurlijk nog steeds 40% van de stad die voor Ahok heeft gestemd. En er is natuurlijk ook nog een groot deel van de mensen die niet op Ahok gestemd hebben die de vrijheid van Godsdienst niet willen aanvallen (zoals er in Nederland voorstanders van vrijheid van Godsdienst zijn die uit principe toch altijd op een Christelijke kandidaat stemmen). Maar dat de rechtbank zelfs verder gaat dan de aanklagers is absurd en doet me vermoeden dat er wat mensen, die eerder hard zijn aangepakt door Ahok in zijn corruptiebestrijding nu een rechter hebben betaald (wat niet ongewoon is in Indonesie).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Mijn echtgenoot is vorige week door zijn rug gegaan. Hij heeft veel pijn en kan niet goed meer lopen. Hij is nu gezellig thuis. De dingen waar ik moeite mee heb, doordat ik nog steeds schouderklachten heb, kan hij voor een deel wel. Dus nu zijn we elkaar tot een hand en een voet . Samen voor het eten zorgen enzo. Ik geniet er stiekem best van.
(Wel heel naar en lastig dat het samenvalt met het klussen in het nieuwe huis van mijn ouders...)
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

helma schreef:Mijn echtgenoot is vorige week door zijn rug gegaan. Hij heeft veel pijn en kan niet goed meer lopen. Hij is nu gezellig thuis. De dingen waar ik moeite mee heb, doordat ik nog steeds schouderklachten heb, kan hij voor een deel wel. Dus nu zijn we elkaar tot een hand en een voet Afbeelding. Samen voor het eten zorgen enzo. Ik geniet er stiekem best van.
(Wel heel naar en lastig dat het samenvalt met het klussen in het nieuwe huis van mijn ouders...)
Gezelli hoor :fleur :fleur :fleur :fleur
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Margriet »

Verleden jaar was een moeilijk jaar voor mij. Ik verloor 2 schoonzussen. Dit jaar verloor ik er ook al een en volgende week word t mijn man geopereerd en ik ben echt gestressed nu..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Margriet schreef:Verleden jaar was een moeilijk jaar voor mij. Ik verloor 2 schoonzussen. Dit jaar verloor ik er ook al een en volgende week word t mijn man geopereerd en ik ben echt gestressed nu..
Ah Margriet! Veel sterkte! Hopelijk mag je toch rust ontvangen. En beterschap voor je man.
In elk geval leuk je weer eens te ontmoeten hier!
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Margriet »

Ja er zijn in mijn leven zoveel dingen gebeurd , at ik er niet toe kwam hier iets te plaatsen. Ik hoop dat ik nu in een iets rustiger vaarwater kom!! Mijn man krijgt een nieuwe knie en ik hoop dat hij zonder pijn kan lopen. Dan kunnen we weer naar Nederland en iedereen in de armen sluiten.Ik heb jullie allemaal in de steek gelaten , maar er gebeurde zoveel in de familie!!Ik hoop op een beetje rust. Mijn man's operatie is volgende week donderdag! Bid voor ons asjeblieft!
Margriet
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Ja, zal ik doen.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

Dat doen we zeker
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door helma »

Gister bruiloft gehad van een neefje. Prachtige dag! Nog een forummer gespot in de kerk. Mooie dienst. Heerlijk weer, zeker vergeleken met eergister en vandaag! Burgerlijk huwelijk en diner kon heel goed buiten.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

Ik toch van koninklijke bloede ben?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door samanthi »

Volgende week krijg ik een kroon
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door eilander »

samanthi schreef:Volgende week krijg ik een kroon
:)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Orchidee »

Een kroon op je werk of in je mond?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Johann Gottfried Walther »

samanthi schreef:Volgende week krijg ik een kroon
Wel op je hoofd zetten dan.... :huhu
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Plaats reactie