De goedkoopste zorgverzekering voor 2008
De goedkoopste zorgverzekering voor 2008
Zoals altijd vergelijk ik aan t eind van het jaar de zorgverzekeringen, om zo niet te veel te betalen per jaar.
Als zorgverzekering voor 2008 is uit de bus gekomen:
Zekur Zorgverzekering van Univé: 56.78 EUR per maand, bij het maximale eigen risico, ruim 8 EUR/maand goedkoper dan wat ik voor de rest kon vinden. Ook zónder eigen risico de goedkoopste. Als 2e, ruim 8 EUR/maand duurder, kwam FBTO Internet verzekeringen uit de bus:
Als je je verzekering via Agis Zekur Zorgverzekering afsluit, kan je 12,50 EUR teruggestort krijgen op je rekening, als je de volgende code invult in het vakje rechtsbovenin op http://www.zekur.nl
Z47666e0K891bddR
Als zorgverzekering voor 2008 is uit de bus gekomen:
Zekur Zorgverzekering van Univé: 56.78 EUR per maand, bij het maximale eigen risico, ruim 8 EUR/maand goedkoper dan wat ik voor de rest kon vinden. Ook zónder eigen risico de goedkoopste. Als 2e, ruim 8 EUR/maand duurder, kwam FBTO Internet verzekeringen uit de bus:
Als je je verzekering via Agis Zekur Zorgverzekering afsluit, kan je 12,50 EUR teruggestort krijgen op je rekening, als je de volgende code invult in het vakje rechtsbovenin op http://www.zekur.nl
Z47666e0K891bddR
Laatst gewijzigd door memento op 17 dec 2007, 22:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Dat is idd een leuk bijverschijnsel. :mrgreen:Karsten schreef:En dan krijgt Memento het andere deel van de 25 euro :mrgreen:
Maar niet de reden van deze post. Maar net als vorig jaar wil ik de forumleden erop wijzen dat ze in bijna alle gevallen veeeeeeel voordeliger uit kunnen zijn, dan ze nu zijn. Vaak scheelt het meer dan 100 EUR per jaar per persoon.
- JolandaOudshoorn
:shock:Vrijheid schreef:Geen verzekeringen direct betalen beter,daar de verzekering dan niet meer uit kan maken wanneer men dood moet als de behandeling in hun optiek te duur wordt:
Maar ik vermoed dat ik snap wat Vrijheid bedoelt te zeggen.
Vrijheid denkt dat de tussenkomst van een verzekering het leven van een mens verkort.
:shock:
ik heb alleen een basisverzekering zonder eigen risico (nou jahhh, alleen die verplichte 150,=).......en ik ben al sinds st. juttemis bij zilveren kruis verzekerd..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Oude-Waarheid
Ben ook de laatste 5 jaar bij het zilveren kruis en ga 115 euroRens schreef:ik heb alleen een basisverzekering zonder eigen risico (nou jahhh, alleen die verplichte 150,=).......en ik ben al sinds st. juttemis bij zilveren kruis verzekerd..............
betalen en als ik nu zou overstappen naar Zekur 96,22. euro
Is Zekur wel Agis??
Nopz, zie net dat het Univé is. Agis had ook een goedkoop aanbod (net iets duurder dan Zekur), alleen daarvan vond ik de reclame wat ongepast.Oude-Waarheid schreef:Ben ook de laatste 5 jaar bij het zilveren kruis en ga 115 euroRens schreef:ik heb alleen een basisverzekering zonder eigen risico (nou jahhh, alleen die verplichte 150,=).......en ik ben al sinds st. juttemis bij zilveren kruis verzekerd..............
betalen en als ik nu zou overstappen naar Zekur 96,22. euro
Is Zekur wel Agis??
Met dank voor het opmerken, heb de openingspost aangepast
Al geruime tijd word ik bestookt door reclame om voor de ProLife verzekering te kiezen.
Hoe denken jullie over deze relatief dure verzekering?
Zijn onze principes deze duurdere verzekering waard?
Voelen wij ons verplicht om deze verzekeraar uit principe te kiezen?
Is deze verzekeraar commercieel bezig het reformatorische deel van onze maatschappij te winnen?
Is deze verzekeraar commercieel bezig het reformatorische deel van onze maatschappij te winnen?
Ik vin de Pro Life verzekering erg hypocriet. De maatschappij die hierachter zit is Agis. Degenen die willen zien waarom ik bezwaar heb, kunnen de reclames van Agis vinden door in Google op de volgende zoekwoorden te zoeken: Agis condoomsjvdg schreef:Al geruime tijd word ik bestookt door reclame om voor de ProLife verzekering te kiezen.
PS> Niet doen; levert suggestieve plaatjes op, die Agis gebruikt om reclame mee te maken voor hun zorgverzekeringen.
PS> Dat Agis achter 'Pro Life' zit, laat zich eenvoudig achterhalen, klik bv op de Pro Life website op 'Disclaimer' (bovenaan), en je ziet veelvuldig de naam Agis opkomen. Een zoektocht in het KVK-archief levert hetzelfde op. Ik citeer uit de disclaimer:
Pro Life is een product van Agis Zorgverzekeringen
o.w.m. Agis Zorgverzekeringen u.a., KvK 30099663, Amersfoort
Agis Ziektekostenverzekeringen N.V., KvK 31028587, Amersfoort
Stichting Agis, KvK 41186649, Amersfoort
memento, je verwoord hiermee mijn idee/gedachten over de achtergrond van deze club.memento schreef:Ik vin de Pro Life verzekering erg hypocriet. De maatschappij die hierachter zit is Agis. Degenen die willen zien waarom ik bezwaar heb, kunnen de reclames van Agis vinden door in Google op de volgende zoekwoorden te zoeken: Agis condoomsjvdg schreef:Al geruime tijd word ik bestookt door reclame om voor de ProLife verzekering te kiezen.
PS> Niet doen; levert suggestieve plaatjes op, die Agis gebruikt om reclame mee te maken voor hun zorgverzekeringen.
PS> Dat Agis achter 'Pro Life' zit, laat zich eenvoudig achterhalen, klik bv op de Pro Life website op 'Disclaimer' (bovenaan), en je ziet veelvuldig de naam Agis opkomen. Een zoektocht in het KVK-archief levert hetzelfde op. Ik citeer uit de disclaimer:
Pro Life is een product van Agis Zorgverzekeringen
o.w.m. Agis Zorgverzekeringen u.a., KvK 30099663, Amersfoort
Agis Ziektekostenverzekeringen N.V., KvK 31028587, Amersfoort
Stichting Agis, KvK 41186649, Amersfoort
Mijn gevoel dat een club gebruik maakt van de "inzichten" van bezwaarde refo's wekt mijn weerstand.
Is dit geen.......