NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33304
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door Tiberius »

Driewerf zucht. :bobo
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door Marnix »

Iedereen kan toch gewoon die sites bezoeken... als we gewoon willekeurig nieuws hier gaan droppen... wat heeft dat dan voor meerwaarde? Dat je een specifiek nieuwsbericht bespreekt, oke... maar "at random" maar wat nieuwtjes plaatsen lijkt me totaal niks toevoegen...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door -DIA- »

Marnix schreef:Iedereen kan toch gewoon die sites bezoeken... als we gewoon willekeurig nieuws hier gaan droppen... wat heeft dat dan voor meerwaarde? Dat je een specifiek nieuwsbericht bespreekt, oke... maar "at random" maar wat nieuwtjes plaatsen lijkt me totaal niks toevoegen...
Dat kan nutuurlijk ook maar dan kun je er vaak niet wat over zeggen...

Nu zie je bijvoorbeeld ook nieuws boven NL zich ontwikkelen: Zware buien, windstoten, hagel, wateroberlast, en veel bliksem...
Je kan bijvoorbeeld melden (kan ook in het WEERTOPIC trouwens) of er wat in jouw buurt gebeut, wat wateroverlast en blikseminslag betreft. Het is tenslotte actueel NIEUWS in NL
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door jvdg »

Marnix schreef:Iedereen kan toch gewoon die sites bezoeken... als we gewoon willekeurig nieuws hier gaan droppen... wat heeft dat dan voor meerwaarde? Dat je een specifiek nieuwsbericht bespreekt, oke... maar "at random" maar wat nieuwtjes plaatsen lijkt me totaal niks toevoegen...
En ga jij tbv de Mods al die sites doornemen, of ze al dan niet censurabel zijn :quoi
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door -DIA- »

jvdg schreef:
Marnix schreef:Iedereen kan toch gewoon die sites bezoeken... als we gewoon willekeurig nieuws hier gaan droppen... wat heeft dat dan voor meerwaarde? Dat je een specifiek nieuwsbericht bespreekt, oke... maar "at random" maar wat nieuwtjes plaatsen lijkt me totaal niks toevoegen...
En ga jij tbv de Mods al die sites doornemen, of ze al dan niet censurabel zijn :quoi
Als een site gefilterd wordt kan je het ook niet plaatsen...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door Marnix »

-DIA- schreef:
Marnix schreef:Iedereen kan toch gewoon die sites bezoeken... als we gewoon willekeurig nieuws hier gaan droppen... wat heeft dat dan voor meerwaarde? Dat je een specifiek nieuwsbericht bespreekt, oke... maar "at random" maar wat nieuwtjes plaatsen lijkt me totaal niks toevoegen...
Dat kan nutuurlijk ook maar dan kun je er vaak niet wat over zeggen...

Nu zie je bijvoorbeeld ook nieuws boven NL zich ontwikkelen: Zware buien, windstoten, hagel, wateroberlast, en veel bliksem...
Je kan bijvoorbeeld melden (kan ook in het WEERTOPIC trouwens) of er wat in jouw buurt gebeut, wat wateroverlast en blikseminslag betreft. Het is tenslotte actueel NIEUWS in NL
Dat kan, maar willekeurig een rij nieuwsberichtjes van regionale omroepen plaatsen lijkt me geen meerwaarde hebben. We kunnen allemaal gewoon op nieuwssites kijken als we daarin geinteresseerd zijn. Het doel van eenforum is om te discussieren dus het lijkt me goed dat er alleen dingen geplaatst worden waar je over kan praten / discussieren... en als er nieuwsberichten worden geplaatst, er ook discussiestof bij wordt gezet.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33304
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: NL NIEUWS EN NIEUWTJES

Bericht door Tiberius »

Mij ook niet.
Daarom: :lock
Gesloten