Afgehakt oor van Brit in buik gezet

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Afgehakt oor van Brit in buik gezet

Bericht door Kaw »

http://www.nu.nl/algemeen/2021027/afgeh ... gezet.html
nu.nl schreef: LIVERPOOL - Het afgesneden oor van een Britse man is door chirurgen in zijn buik gezet. Op die manier krijgen de artsen meer tijd om te bedenken hoe het oor uiteindelijk weer aan zijn hoofd genaaid kan worden.

Dat meldde de Britse krant Daily Mail donderdag.

Het linkeroor van de 26-jarige Paul Gibbs werd afgesneden door drie mannen die hem overvielen. De man raakte in een coma en werd naar het ziekenhuis gebracht.

Zeventien uur later werd zijn oor gevonden en tijdens een noodoperatie in de buik van Gibbs geplaatst. Was dat niet gedaan, dan zou het oor nooit meer teruggeplaatst kunnen worden.
Tja...
Het doet me denken aan Malchus. Dat Jezus het oor niet eerst aan de buik moest vastnaaien om een oplossing te bedenken toont ons maar weer aan dat de wetenschap een hoop kan, maar dat God net als in de tijd van de Farao echte wonderen laat plaats vinden.
backtobasic
Berichten: 272
Lid geworden op: 08 jun 2009, 10:33
Locatie: Kaapstad
Contacteer:

Re: Afgehakt oor van Brit in buik gezet

Bericht door backtobasic »

Kaw schreef:http://www.nu.nl/algemeen/2021027/afgeh ... gezet.html
nu.nl schreef: LIVERPOOL - Het afgesneden oor van een Britse man is door chirurgen in zijn buik gezet. Op die manier krijgen de artsen meer tijd om te bedenken hoe het oor uiteindelijk weer aan zijn hoofd genaaid kan worden.

Dat meldde de Britse krant Daily Mail donderdag.

Het linkeroor van de 26-jarige Paul Gibbs werd afgesneden door drie mannen die hem overvielen. De man raakte in een coma en werd naar het ziekenhuis gebracht.

Zeventien uur later werd zijn oor gevonden en tijdens een noodoperatie in de buik van Gibbs geplaatst. Was dat niet gedaan, dan zou het oor nooit meer teruggeplaatst kunnen worden.
Tja...
Het doet me denken aan Malchus. Dat Jezus het oor niet eerst aan de buik moest vastnaaien om een oplossing te bedenken toont ons maar weer aan dat de wetenschap een hoop kan, maar dat God net als in de tijd van de Farao echte wonderen laat plaats vinden.
toch moet dit eerder gebeurd zijn, waar komt anders de uitdrukking, "een oor aan laten naaien"" vandaan.

Mijn tante kreeg pas een hartklep van een varken.
vond het niet zo'n koshere gedachte eigenlijk.
Sola Scriptura
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Re: Afgehakt oor van Brit in buik gezet

Bericht door Kaw »

backtobasic schreef:Mijn tante kreeg pas een hartklep van een varken.
vond het niet zo'n koshere gedachte eigenlijk.
Nou ja, een kip zal geen optie zijn geweest.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Afgehakt oor van Brit in buik gezet

Bericht door Tiberius »

Kaw schreef:
backtobasic schreef:Mijn tante kreeg pas een hartklep van een varken.
vond het niet zo'n koshere gedachte eigenlijk.
Nou ja, een kip zal geen optie zijn geweest.
Tenzij Kippetje zijn tante is. :)
Plaats reactie