Waar is de emancipatie gebleven??!

Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Ook een slimme manier om gratis mee te mogen. Voor hondjes hoef je geen vervoersbewijs te hebben.... :idea: :?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

vlinder schreef:Ook een slimme manier om gratis mee te mogen. Voor hondjes hoef je geen vervoersbewijs te hebben.... :idea: :?
tja dan betaal ik liever een kaartje/strippen dan zo mee te moeten gaan met de bus. :| :|
mens
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:12

Bericht door mens »

Lassie schreef:
vlinder schreef:Ook een slimme manier om gratis mee te mogen. Voor hondjes hoef je geen vervoersbewijs te hebben.... :idea: :?
tja dan betaal ik liever een kaartje/strippen dan zo mee te moeten gaan met de bus. :| :|
Ik heb nog wel een grote koffer, kunnen ze voor de volgende poging om gratis te reizen gebruiken.
Leuk bericht voor ene Clara W. :idea:
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar is de emancipatie gebleven??!

Bericht door Mara »

Gelezen in het RD:
Dijsselbloem schrijft verder dat er in Nederland 370.000 eenverdienershuishoudens zijn; 5 procent van alle (7,5 miljoen) huishoudens. Hij erkent dat de belastingdruk van eenverdieners „sinds 2011 toenam, terwijl deze voor tweeverdieners en alleenstaanden juist daalde.” Dit is volgens hem „staand beleid met als doel het bevorderen van de emancipatie.”

Aha.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar is de emancipatie gebleven??!

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:Gelezen in het RD:
Dijsselbloem schrijft verder dat er in Nederland 370.000 eenverdienershuishoudens zijn; 5 procent van alle (7,5 miljoen) huishoudens. Hij erkent dat de belastingdruk van eenverdieners „sinds 2011 toenam, terwijl deze voor tweeverdieners en alleenstaanden juist daalde.” Dit is volgens hem „staand beleid met als doel het bevorderen van de emancipatie.”

Aha.
Ik las net, de kop, op de voorpagina, op de trap, op weg naar mijn appartement! De binnenpagina komt zo nog aan de beurt, dat is wat lastiger lezen op de trap, begrijpt u?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie