Verslag EO-Jongerendag.

Petrus

Verslag EO-Jongerendag.

Bericht door Petrus »

Bron: RD 20/06

„Door deur van Jezus kom je in het Vaderhart”

EO-jongerendag brengt 32.000 bezoekers in Gelredome bijeen rond thema ”Enter the Mystery”
ARNHEM - „Als je door de deur van Jezus binnenkomt, kom je in het vaderhart van God. Die deur is als een automatische schuifdeur”, verduidelijkt Wim Grandia op de EO-jongerendag. „Als je blijft staan waar je bent, gaat de deur nooit open.”

Grandia, werkzaam bij de EO en voorganger in Dordrecht, belicht voor 32.000 jongeren in het Arnhemse Gelredome het thema van de dag: ”Enter the Mystery” (ga het mysterie binnen”). God is een mysterie, zegt Grandia. „Dat betekent niet dat Hij geheimzinnig, vaag, mysterieus is. Als er íémand een open boek is, dan is dat God wel. Hij is in de Bijbel een open boek voor ons allen. We zien daarin hoeveel Hij van ons houdt en naar ons verlangt.”

Jezus heeft het mysterie van God geopenbaard, stelt de spreker. „Als je naar Jezus kijkt, zie je God.”

Tientallen Bijbelteksten gebruiken het woord mysterie, zoals in de uitdrukking ”het mysterie van het geloof”. „Geloven is echter niet iets mysterieus, iets vaags, maar is ontzettend concreet. Toch blijft het ook wel een beetje een mysterie. Je kunt het geloof niet aanwijzen of inpakken. Het is als de wind: die zie je niet, maar hij zet wel ongelooflijk veel in beweging.”

Grandia doet een oproep om in beweging te komen en Nederland te laten weten dat er ook jonge christenen zijn. „Ik geloof dat God jullie wil gebruiken om Nederland te laten zien dat alles mogelijk is bij God. Laten we het zomaar gebeuren dat er steeds meer jongeren zijn die niets van God en Christus weten? Nederland kan veranderen, gelóven we dat?”

God daagt jullie uit om de voet op het water te zetten en bergen te verzetten, aldus Grandia. „Hij wil je hart en leven vullen met geloof en vraagt je om die uitdaging van God aan te nemen.”

Er komen enkele honderden jongeren naar het podium om met Grandia te bidden. „Wij willen geloven”, zegt de spreker, „maar wilt U het geloof geven?”

Presentator van de jongerendag Frank van der Velde: „Als je door de deur van Jezus gaat, weet je zeker dat je een kind van God bent, van die liefdevolle Vader.”

Het wordt een waanzinnig feest vandaag, zegt Frank van der Velde tijdens de opening. Hij dankt God dat Hij de „eregast” wil zijn „en dit feestje mee wil beleven, om hier samen een feestje te bouwen. God kan soms een mysterie zijn, ver weg. Maar Hij wil Zich zeker aan ons onthullen. God zal ongetwijfeld van ons genieten als Hij naar beneden kijkt, zo stel ik mij voor.”

Als artiesten trad op Salvador, Barlow Girls en Rebecca St. James. Vooral de gospelzangeres Rebecca St. James oogstte veel succes. „De boodschap die God mij op het hart heeft gelegd is: Je bent geliefd”, meldt zij in het programmaboekje.

In haar nieuwe boek ”She. Je mag er zijn” (vorige week -vertaald- uitgekomen bij Medema) geeft zij haar visie op vrouw-zijn, intimiteit en seksualiteit. Daarin is zij strikt in het afwijzen van seksualiteit vóór het huwelijk.

Dat doen ook de Barlow Girls, drie zusjes uit Amerika. Veel teksten behelzen de oproep om in verleidingen de toevlucht tot God te zoeken. Tijdens een persconferentie benadrukken ze het principe dat ”ware liefde wacht”.

Met name de muzieknummers doen het stadion op zijn grondvesten trillen. Keiharde rock gaat vergezeld met rook, lichtflitsen en vuurstralen. Enkele baby’s slapen rustig door. Maar de tekst is niet te verstaan en alleen leesbaar op schermen.

EO-directeur Henk Hagoort zegt desgevraagd dat de muziek inderdaad „krachtig” is, maar dat er ook momenten zijn waarin het heel stil is. „De aandacht voor de inhoud is er ook zeker bij.”

Getuigen is het thema van de toespraak van Maarten Koornstra, jeugdwerker in de vrije baptistengemeente Bethel in Drachten. „Getuigen is iets doorgeven wat je gezien, gehoord en beleefd hebt. Een getuige is niet een jager naar een prooi, maar een visser van mensen die zijn netten uitwerpt. Jouw woord verandert geen leven, maar de kracht van God alleen. Als de Heilige Geest over je komt, gaat er kracht van uit en is het: je zúlt Mijn getuige zijn.”

Het oorspronkelijke woord van kracht is ”dunamis”. Koornstra verwijst naar de dynamo van een fiets. Hij gaat zitten op een fiets op het podium en laat zien wat het effect van een dynamo is. „Zodra jij gaat bewegen, gaan de lichten branden. Dan zet God door de kracht van de Heilige Geest jouw beweging om in licht.”

”Dunamis” kan ook dynamiet betekenen. „Als de kracht van de Heilige Geest zijn werk doet, blijft er geen huis of berg op zijn plaats en verandert het hart van je vriend of vriendin die niets van het Evangelie moet hebben. De Heilige Geest is de grote Pleitbezorger, de beste Advocaat die er is. Niet jij overtuigt van zonde, gerechtigheid en oordeel, dat doet de kracht van de Heilige Geest.”

Getuigen is geen project maar een proces. „Het is uitdelen wat we ontvangen hebben. Getuigen betekent ook martelaarschap. Dat betekent niet direct dat je moet sterven, wel dat je alles weggeeft en jezelf wegcijfert voor het hogere doel.”

Een getuige moet niet perfect willen overkomen en zijn gebreken wegmoffelen. „Mensen die dit doen, komen zelf op de voorgrond. Getuigen wil niet zeggen dat we het alles voor elkaar hebben maar dat er Eén is Die dat wel heeft.”

Gejuich en applaus. „God stuurt geen pak folders, of een Bijbel, maar een Mens, Die pijn lijdt met hen die pijn lijden. Getuigen is het vieren van Jezus’ overwinning op straat.”

Tijdens de dag worden de jongeren enthousiast gemaakt voor de komst van een speciale ”mystery guest”. Een speciale verslaggever op Schiphol laat het publiek ’s morgens al zien dat het vliegtuig waarin hij zit inmiddels geland is. Weer iets later ziet het publiek beelden van een limousine die langskomt met politiebegeleiding onder loeiende sirenes.

In de middag verschijnt de ”guest”, het is president Bush, althans: een dubbelganger. Hij lijkt als twee druppels water op Bush. Geflankeerd door bodyguards voert hij het woord. Hij zegt dat hij inmiddels enkele Nederlandse woorden heeft geleerd, zoals ”hoep Holland hoep”. Hij imiteert Bush regelmatig, zegt de geschminkte auteur. „Maar nog mooier is om God te imiteren in deze wereld. Dat is pas echt een mysterie.”
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Red degenen die ter dood gegrepen zijn
Zendingsdag Mbuma trekt zo’n 4400 bezoekers

Van een medewerker

UTRECHT - De 43e Mbumazendingsdag, die zaterdag in het Utrechtse Veemarktcomplex werd gehouden, heeft ongeveer 4400 bezoekers getrokken. Dat waren er ongeveer evenveel als vorig jaar, zo deelde medeorganisator W. van Utrecht na afloop mee. Opvallend noemde hij de toename van het aantal kinderen en jongeren.

De Nederlandse Stichting Mbumazending steunt het geestelijk en medisch zendingswerk van de Vrije Presbyteriaanse Kerk van Schotland, die al meer dan honderd jaar in Zimbabwe werkt, met momenteel vier inlandse predikanten. Op veel plaatsen zijn kerkjes, scholen en medische klinieken.

Ds. Tj. de Jong, predikant van de hersteld Nederlands hervormde gemeente in Staphorst en voorzitter van de stichting, zei blij te zijn met de goede opkomst, evenals met de grote financiële steun vanuit de achterban. Vorig jaar kwam er, met inbegrip van een gift van 100.000 euro, een bedrag van 790.000 euro binnen voor de Schotse zendingsorganisatie. Het bestuur van de stichting heeft een extra gift van 225.000 euro toegezegd voor het nodige werk in Zimbabwe en Kenia. Ds. De Jong wees erop dat daar zowel economische als financiële nood is, die verergerd is door de droogte.

De predikant gaf aan dat de grootste nood niet de lichamelijke is, maar de geestelijke. „De grootste nood is als men niet weet dat men met God verzoend moet worden. Het is daarom de opdracht om te spreken van de redding en het behoud in Christus.” Hij sprak in zijn openingswoord naar aanleiding van Spreuken 24:11: „Red degenen die ter dood gegrepen zijn, want zij wankelen ter doding zo gij u onthoudt.”

Alle creaturen
Ds. D. A. Ross, predikant van de Vrije Presbyteriaanse Kerk in Schotland, nam als uitgangspunt voor zijn toespraak Markus 16:15: „En Hij zeide tot hen: Gaat henen in de gehele wereld, predikt het Evangelie aan alle creaturen.”

De Schotse predikant noemde het Evangelie de goede boodschap, die aan alle zondaren gebracht moet worden. „Het Evangelie is niet prediken aan enige uitverkorenen in de gemeente. Iedere zondaar wordt opgeroepen tot bekering en geloof in Christus. Allen zijn zondaren en Christus moet aangeboden worden als gepast voor hen. Het Evangelie is een belofte van zaligheid aan de zondaar. Die belofte wordt overgedragen als de zondaar gelooft in Christus als de Zaligmaker. Het ligt niet in de kracht van mensen om het Evangelie toe te passen. De Zaligmaker past het Evangelie toe door Zijn Geest. Hij doet dat door de zondaar zijn zondigheid te doen voelen. De zondaar beleeft zijn ellende en gevoelt daarna de genoegzaamheid van Christus om hem te verlossen.”

Bijzondere ontmoeting
Ds. J. Roos, predikant van de gereformeerde gemeente in Nederland te Barneveld, sprak over een bijzondere ontmoeting, waarvan sprake is in Matthéüs 28:9: „ … ziet, Jezus is haar ontmoet …”

Een ontmoeting met Jezus overtreft alle andere ontmoetingen, zei ds. Roos. Maar er gaat aan die ontmoeting wel iets aan vooraf, namelijk een verschrikking. „We kunnen Jezus niet ontmoeten als we niet uit onze ellendige doodstaat getrokken worden. De Heere gaat ons eerst ontmoeten als een rechtvaardig en heilig God tegen wie we gezondigd hebben. Dan geeft de Heere indrukken van Zijn heiligheid en rechtvaardigheid. Dan komen we op de plaats waar we voor God niet kunnen bestaan en moeten we sterven. Als God geen onrecht meer kan doen, dan komt Jezus. Zijn vredes- en welkomstgroet klinkt voor verdoemelijke zondaren. Het is het grootste wonder dat Jezus zulke zondaren wil ontmoeten.”

Bidden
Ds. G. Gerritsen, predikant van de oud gereformeerde gemeente te Stavenisse, sprak over het bidden van de Heere Jezus, naar aanleiding van Johannes 17:20: „En Ik bid niet alleen voor dezen, maar ook voor degenen die door hun woord in Mij geloven zullen.”

De Heere Jezus weet dat Zijn volk niet in waarheid kan bidden, zei ds. Gerritsen. „Hij bidt voor hen. Hij bedoelt altijd de eer van God de Vader. Hij gaat zijn volk zo leren bidden dat ze ook de eer van de Vader bedoelen. Christus blijft bidden dat de Zijnen toegebracht zullen worden. De toebrenging gebeurt door de Heilige Geest. Het kan zijn dat daar een jongen of een meisje zit dat toegebracht moet worden. De voorbede van Christus zal tot zijn oogmerk komen. Het is te hopen dat er nog zijn die leren roemen in Hem die zich heeft doodgeliefd aan het kruishout der schande.”

Onverhinderd
Na het verhaal van A. B. den Breejen over zendeling Johannes van der Kemp sprak ds. B. Reinders, predikant van de hersteld Nederlands hervormde gemeente te Harskamp, het slotwoord. Als uitgangspunt nam hij het laatste woord uit het boek Handelingen, „onverhinderd.” „Paulus mocht het evangelie van vrije genade verkondigen”, zei de predikant. „Er kwam wel tegenstand, maar het ging toch ongehinderd door. God zet het werk voort in het hart van de zondaar en op het zendingsveld. Het wordt voortgezet tot aan de einden der aarde. Het zendingswerk mag voortgaan omdat er nog zondaren liggen onder het zegel van de uitverkiezing. Straks zal de Heilige Geest het werk van de toebrenging van zondaren hebben volbracht. Als dat is gebeurd, zal Christus wederkomen.”

Psalmen
Keihard speelt het Johannus orgel op de zendingsdag. De honderenden in het zwart en donkerblauw gestoken aanwezigen zingens op een slepend tempo de psalmen mee. De pedalen laten hun bassen door de Veemarkthal dreunen, maar een aantal baby's slaapt rustig door. De tekst is lastig te verstaan, mar gelukkig heeft iedereen een boekje bij zich, sommigen zingen ze zelfs uit het hoofd.
Waarom lees ik dit nou nooit in het RD?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Te weinig sensatie Unionist. De predikanten moeten de komende zondag toch het arminianisme kunnen veroordelen?
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

De lezing vind ik wel mooi,als ik het zo lees.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Kwam het verslag van de EO-jongerendag ook tegen op refdag.nl (gisteren al). Heb het gelezen maar bewust er hier geen topic van gemaakt. Voor een objectief verslag van de EO-jongerendag moet je denk ik niet bij het RD zijn.
Die laatste alinea van het verslag van Mbuma is namelijk net zo'n zelfde type schrijfstijl als het RD hanteert voor de EO-jongerendag.

Overigens is het voor mij 3 x niks zo'n EO-jongerendag. Die herrie aan mn hoofd, brrrr vreselijk.
Verder heb ik de indruk dat als God in een mens gaat werken het binnenkamer werk wordt en geen podiumwerk.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Kislev schreef:Kwam het verslag van de EO-jongerendag ook tegen op refdag.nl (gisteren al). Heb het gelezen maar bewust er hier geen topic van gemaakt. Voor een objectief verslag van de EO-jongerendag moet je denk ik niet bij het RD zijn.
Die laatste alinea van het verslag van Mbuma is namelijk net zo'n zelfde type schrijfstijl als het RD hanteert voor de EO-jongerendag.

Overigens is het voor mij 3 x niks zo'n EO-jongerendag. Die herrie aan mn hoofd, brrrr vreselijk.
Verder heb ik de indruk dat als God in een mens gaat werken het binnenkamer werk wordt en geen podiumwerk.
God werkt ook vanaf het podium... net zoals Hij op de pinksterdag ook door Petrus toespraak heenwerkte, en Paulus op het podium in Athene ook het evangelie vertelde, wat vervolgens mensenharten raakte. Vanaf het podium bereikt het evangelie ook mensen... En dat zal dan consequenties hebben voor die mensen als ze 's avonds in hun binnenkamer zijn... Maar het zal ook in hun leven tot uiting komen... en dat kan bijvoorbeeld door Hem blij en dankbaar te prijzen, zoals op de jongerendag ook gebeurde.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Marnix schreef:
Kislev schreef:Kwam het verslag van de EO-jongerendag ook tegen op refdag.nl (gisteren al). Heb het gelezen maar bewust er hier geen topic van gemaakt. Voor een objectief verslag van de EO-jongerendag moet je denk ik niet bij het RD zijn.
Die laatste alinea van het verslag van Mbuma is namelijk net zo'n zelfde type schrijfstijl als het RD hanteert voor de EO-jongerendag.

Overigens is het voor mij 3 x niks zo'n EO-jongerendag. Die herrie aan mn hoofd, brrrr vreselijk.
Verder heb ik de indruk dat als God in een mens gaat werken het binnenkamer werk wordt en geen podiumwerk.
God werkt ook vanaf het podium... net zoals Hij op de pinksterdag ook door Petrus toespraak heenwerkte, en Paulus op het podium in Athene ook het evangelie vertelde, wat vervolgens mensenharten raakte. Vanaf het podium bereikt het evangelie ook mensen... En dat zal dan consequenties hebben voor die mensen als ze 's avonds in hun binnenkamer zijn... Maar het zal ook in hun leven tot uiting komen... en dat kan bijvoorbeeld door Hem blij en dankbaar te prijzen, zoals op de jongerendag ook gebeurde.
Ja, maar degene die uitriepen "wat moet ik doen om zalig te worden" gingen niet op het podium staan om te getuigen.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Paulus ging ook niet direct preken op de weg naar Damascus.

Weleens van geestelijke groei gehoord?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Kislev schreef:
Marnix schreef:
Kislev schreef:Kwam het verslag van de EO-jongerendag ook tegen op refdag.nl (gisteren al). Heb het gelezen maar bewust er hier geen topic van gemaakt. Voor een objectief verslag van de EO-jongerendag moet je denk ik niet bij het RD zijn.
Die laatste alinea van het verslag van Mbuma is namelijk net zo'n zelfde type schrijfstijl als het RD hanteert voor de EO-jongerendag.

Overigens is het voor mij 3 x niks zo'n EO-jongerendag. Die herrie aan mn hoofd, brrrr vreselijk.
Verder heb ik de indruk dat als God in een mens gaat werken het binnenkamer werk wordt en geen podiumwerk.
God werkt ook vanaf het podium... net zoals Hij op de pinksterdag ook door Petrus toespraak heenwerkte, en Paulus op het podium in Athene ook het evangelie vertelde, wat vervolgens mensenharten raakte. Vanaf het podium bereikt het evangelie ook mensen... En dat zal dan consequenties hebben voor die mensen als ze 's avonds in hun binnenkamer zijn... Maar het zal ook in hun leven tot uiting komen... en dat kan bijvoorbeeld door Hem blij en dankbaar te prijzen, zoals op de jongerendag ook gebeurde.
Ja, maar degene die uitriepen "wat moet ik doen om zalig te worden" gingen niet op het podium staan om te getuigen.
Degenen die nog gelovig moeten worden gaan ook niet op het podium staan om te getuigen. Ik ben geen fan van de EO-jongerendag, maar dat vind ik wel een verdraaide weergave. Dat ze het podium op gaan om Christus aan te nemen is een andere kwestie.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16715
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Unionist schreef:
Psalmen
Keihard speelt het Johannus orgel op de zendingsdag. De honderenden in het zwart en donkerblauw gestoken aanwezigen zingens op een slepend tempo de psalmen mee. De pedalen laten hun bassen door de Veemarkthal dreunen, maar een aantal baby's slaapt rustig door. De tekst is lastig te verstaan, mar gelukkig heeft iedereen een boekje bij zich, sommigen zingen ze zelfs uit het hoofd.
Waarom lees ik dit nou nooit in het RD?
:mrgreen: :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Kaw schreef:
Kislev schreef:
Marnix schreef:
Kislev schreef:Kwam het verslag van de EO-jongerendag ook tegen op refdag.nl (gisteren al). Heb het gelezen maar bewust er hier geen topic van gemaakt. Voor een objectief verslag van de EO-jongerendag moet je denk ik niet bij het RD zijn.
Die laatste alinea van het verslag van Mbuma is namelijk net zo'n zelfde type schrijfstijl als het RD hanteert voor de EO-jongerendag.

Overigens is het voor mij 3 x niks zo'n EO-jongerendag. Die herrie aan mn hoofd, brrrr vreselijk.
Verder heb ik de indruk dat als God in een mens gaat werken het binnenkamer werk wordt en geen podiumwerk.
God werkt ook vanaf het podium... net zoals Hij op de pinksterdag ook door Petrus toespraak heenwerkte, en Paulus op het podium in Athene ook het evangelie vertelde, wat vervolgens mensenharten raakte. Vanaf het podium bereikt het evangelie ook mensen... En dat zal dan consequenties hebben voor die mensen als ze 's avonds in hun binnenkamer zijn... Maar het zal ook in hun leven tot uiting komen... en dat kan bijvoorbeeld door Hem blij en dankbaar te prijzen, zoals op de jongerendag ook gebeurde.
Ja, maar degene die uitriepen "wat moet ik doen om zalig te worden" gingen niet op het podium staan om te getuigen.
Degenen die nog gelovig moeten worden gaan ook niet op het podium staan om te getuigen. Ik ben geen fan van de EO-jongerendag, maar dat vind ik wel een verdraaide weergave. Dat ze het podium op gaan om Christus aan te nemen is een andere kwestie.
Hmmm het podium op gaan om Christus aan te nemen...??! K weet niet waar dat is geweest, maar niet bij de EO jongerendag :wink: Er zijn mensen naar voren genodigd, die een keus willen maken voor Christus (t was uiteraard ook oke als je op je stoel bleef zitten). Er werd voor deze jongeren gebeden, en hierna werd er gelegenheid geboden om bij de Talkzone verder te praten, bidden etc.!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Uhm volgens mij is dit een discussie die elk jaar weer terug komt en je niet verder komt dan je eigen mening. En daarom is het denk ik beter dat er een slotje op komt. Want dit geeft alleen maar frustratie.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik ben helemaal niet zo'n EO-jongerendagfan, maar ik vind dat je het eerlijk moet beoordelen. Ik vind de muziek niet prettig, maar dat geldt voor meer religieuze muziek. Wat ik van de toespraak las, vond ik mooi. En over het naar voren roepen heb ik zo mijn gedachten. Ik ben ook niet het type voor massale bijeenkomsten. Maar toch sluit ik echt niet uit dat de Heere zo wil werken. Ik heb al vaker schaamrood gestaan omdat ik met mijn eigenwijze mening God de weg meende voor te moeten schrijven en me daar achteraf schromelijk in vergist bleek te hebben.

Ik vind dat het RD de hele EO-jongerendag moet negeren. Het is nou eenmaal niet een spekkie naar hun bekkie. Dat zouden ze na 30 jaar wel moeten weten. Nu polariseren ze alleen maar ieder jaar weer.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Ook op de jongerendag:

[align=center]For all the times I’ve failed You, Lord
Forgive me
For all the ways I’ve fallen short
Lord, forgive me now
God, I’m so in need of grace
I fall upon my face
Forgive me

You see the tears fall down my face
Forgive me
Take my fear, Lord, take my shame
Lord, forgive me now
Purify me, make me new
Like only You can do
Forgive me now

Lord, we come to honor You
We are forgiven
We bring our love and thanks to You
We are forgiven now

God we praise You for Your grace
Before You we are raised
Forgiven
God we praise You for Your grace
Before You we are raised
Forgiven
Forgiven

Rebecca St. James[/align]
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Prachtige tekst.

over de muziek zal ik maar zwijgen..... :wink:
Plaats reactie