Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Desiree »

Dhr. Pence moet het zelf weten, maar hier zou ik wel met alles moeten stoppen. Ik werk overigens ook veel liever met mannen dan met vrouwen. Je moet er niet teveel bij stilstaan, gewoon je werk doen en doelgericht aan de slag gaan. Resultaat!

En thuis is thuis.
Laatst gewijzigd door Desiree op 04 apr 2017, 14:08, 3 keer totaal gewijzigd.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


CvdW
Berichten: 2920
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door CvdW »

Als ik in het ziekenhuis lig, heb ik een eenpersoonskamer.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Mara »

Terri schreef:
Mara schreef:Terwijl de ziekenhuizen het heel gewoon vinden als mannen en vrouwen tezamen op een kamer liggen.
DDD schreef:Ik zou zo niet met mijn collega´s kunnen werken. Ieder functioneringsgesprek is een één op één-gesprek, in een afgesloten ruimte.
Het was nooit anders.
Ik zat als meisje van 12 nog wel eens bij mijn vader op schoot, wordt dat nu ook als verdacht gezien?
Tot welke leeftijd kan een vader zijn dochter nog in bad of onder de douche zetten en afdrogen?
Gemengd op zalen in het ziekenhuis vind ik persoonlijk heel akelig.
Gelukkig is er soms wel inspraak mogelijk.
Ik was op bezoek bij een oude dame die in een versufte toestand was opgenomen en het was voor haar een onprettige verrassing dat ze de kamer moest delen met 2 heren.
Ze kon niet naar een andere kamer, aldus de verpleging.
CvdW schreef:Als ik in het ziekenhuis lig, heb ik een eenpersoonskamer.
Dat kan niet altijd, want niet elk ziekenhuis heeft voldoende 1 persoonskamers.
In het nieuwe Erasmus is dit probleem er niet meer, want daar komen alleen 1 persoons kamers.
Maar daar komt trouwens een ander beleid, je ligt er zo kort mogelijk, je gaat naar huis om op te knappen en verder te herstellen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Dodo »

Waarom is het vervelend om gemengd op een ziekenzaal te liggen? Ik hoor wel eens dat het veel gezelliger is.
Hendrien
Berichten: 1323
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Hendrien »

Desiree schreef:Dhr. Pence moet het zelf weten, maar hier zou ik wel met alles moeten stoppen. Ik werk overigens ook veel liever met mannen dan met vrouwen. Je moet er niet teveel bij stilstaan, gewoon je werk doen en doelgericht aan de slag gaan. Resultaat!

En thuis is thuis.
Zeker Desiree, op je werk zijn er best veel situaties dat het niet anders kan. Maar toch kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn! Ik vind het best ernstig dat er zoveel mensen zijn die geen enkel begrip voor Mike Pence hebben en het zelfs over de sharia hebben! Maar wat ik me al langer afvraag is het volgende: zou er misschien een verband kunnen zijn tussen het grote aantal echtscheidingen van tegenwoordig en het feit dat heel veel vrouwen een baan hebben? En welke rol spelen social media hierin?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Mara »

Dodo schreef:Waarom is het vervelend om gemengd op een ziekenzaal te liggen? Ik hoor wel eens dat het veel gezelliger is.
Het liggen valt denk ik wel mee. Maar meer als je in je ponnetje door de zaal moet om naar het toilet te gaan.
Het lijkt mij ook fijner om alleen te liggen.
Zodra het gezellig begint te worden, moet je naar huis. ;)
Hendrien schreef:Maar wat ik me al langer afvraag is het volgende: zou er misschien een verband kunnen zijn tussen het grote aantal echtscheidingen van tegenwoordig en het feit dat heel veel vrouwen een baan hebben?
Dat zal zeker een rol meespelen.

Veel mensen zullen met Valentijnsdag verrast worden door ... een collega. Meer dan de helft van de werknemers heeft weleens te maken gehad met liefde op de werkvloer. Niet verwonderlijk, want we brengen vaak meer tijd door met collega’s dan met familie of vrienden. Relaties op de werkvloer, hoe ga je daar als ondernemer mee om?

Steeds meer stellen hebben elkaar leren kennen op het werk. Logisch, collega’s hebben vaak dezelfde interesses, een vergelijkbare achtergrond en hetzelfde opleidingsniveau. Als je intensief samenwerkt, is de kans groot dat de vonk overspringt.

Als werkgever doe je daar niet veel aan. Sterker nog, volgens artikel 12 van de Grondwet en artikel 8 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM) valt het hebben van een relatie met een collega onder het recht op privacy en vrije partnerkeus. Wel kun je afspraken maken over hoe de geliefden zich zullen gedragen, individueel of in een gedragscode.

Liefde op het werk heeft veel voordelen. Verliefde collega’s kunnen niet wachten tot het weer maandag is. Zij gaan met plezier naar het werk, melden zich minder vaak ziek, hebben tomeloze energie en werken met veel toewijding en verantwoordelijkheidsgevoel. Sommigen krijgen door hun relatie extra zelfvertrouwen, waardoor zij meer initiatief durven te nemen en beter presteren.

bron: ondernemenmetpersoneel.nl
Hendrien schreef:En welke rol spelen social media hierin?
Toen de telefoon nog aan een draadje in de huiskamer stond, was het lastig om contact met elkaar te zoeken.
Nu heeft vrijwel elke volwassene een eigen smartphone en gaat elke man of vrouw dagelijks de mobiel van zijn/haar echtgenoot checken?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door eilander »

Mara schreef:
Hendrien schreef:Maar wat ik me al langer afvraag is het volgende: zou er misschien een verband kunnen zijn tussen het grote aantal echtscheidingen van tegenwoordig en het feit dat heel veel vrouwen een baan hebben?
Dat zal zeker een rol meespelen.

Veel mensen zullen met Valentijnsdag verrast worden door ... een collega. Meer dan de helft van de werknemers heeft weleens te maken gehad met liefde op de werkvloer. Niet verwonderlijk, want we brengen vaak meer tijd door met collega’s dan met familie of vrienden. Relaties op de werkvloer, hoe ga je daar als ondernemer mee om?

Steeds meer stellen hebben elkaar leren kennen op het werk. Logisch, collega’s hebben vaak dezelfde interesses, een vergelijkbare achtergrond en hetzelfde opleidingsniveau. Als je intensief samenwerkt, is de kans groot dat de vonk overspringt.
Relaties op de werkvloer kan lastig zijn, maar hoeft nog niet verkeerd te zijn.
Veel erger is het vreemdgaan, en ik schrik er toch steeds weer van hoe dat steeds normaler gevonden gaat worden.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:
Mara schreef:
Hendrien schreef:Maar wat ik me al langer afvraag is het volgende: zou er misschien een verband kunnen zijn tussen het grote aantal echtscheidingen van tegenwoordig en het feit dat heel veel vrouwen een baan hebben?
Dat zal zeker een rol meespelen.

Veel mensen zullen met Valentijnsdag verrast worden door ... een collega. Meer dan de helft van de werknemers heeft weleens te maken gehad met liefde op de werkvloer. Niet verwonderlijk, want we brengen vaak meer tijd door met collega’s dan met familie of vrienden. Relaties op de werkvloer, hoe ga je daar als ondernemer mee om?

Steeds meer stellen hebben elkaar leren kennen op het werk. Logisch, collega’s hebben vaak dezelfde interesses, een vergelijkbare achtergrond en hetzelfde opleidingsniveau. Als je intensief samenwerkt, is de kans groot dat de vonk overspringt.
Relaties op de werkvloer kan lastig zijn, maar hoeft nog niet verkeerd te zijn.
Veel erger is het vreemdgaan, en ik schrik er toch steeds weer van hoe dat steeds normaler gevonden gaat worden.
Ik ken hier meerdere...
hoe zal ik ze noemen?
AH-stelletjes...?
Ja dat is wel duidelijk!

Gelukkig getrouwd.
Elkaar ontmoet bij AH...
Daar ligt niets verkeerds in,
zover zich dat openbaart.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door eilander »

-DIA- schreef: Ik ken hier meerdere...
hoe zal ik ze noemen?
AH-stelletjes...?
Ja dat is wel duidelijk!

Gelukkig getrouwd.
Elkaar ontmoet bij AH...
Daar ligt niets verkeerds in,
zover zich dat openbaart.
Een AH-erlebnis.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:
Een AH-erlebnis.
:)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Desiree »

Leuk!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Wilg
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 aug 2016, 10:07

Re: Omgangsvormen Mike Pence met vrouwen

Bericht door Wilg »

Ik heb respect voor de keuze van Mike Pence.
Dit mag ook in Nederland meer aandacht krijgen, ook al zal er veel onbegrip zijn. (zie vergelijking met sharia)
Misschien moeten we als christen wel (meer) extreme standpunten innemen.
Laten we onze huwelijken beschermen met alles wat ons lief is in een tijd en samenleving waar zoveel ontrouw is.
Zowel in de wereld als in de kerk.
Plaats reactie