Erdee

Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Erdee

Bericht door Desiree »

Oke,

wat is je adres: uhm.. graag via de pb :) , dan stuur ik onze krant naar jullie toe. Dan loop je wat achter, maar dat doen we allemaal :)

Betaal je alleen de postzegels.

Wij hebben geen internetabonnement. :hum

Beetje dom van RD, in deze crisistijden.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Erdee

Bericht door Reiziger »

Desiree schreef:Oke,

wat is je adres: uhm.. graag via de pb :) , dan stuur ik onze krant naar jullie toe. Dan loop je wat achter, maar dat doen we allemaal :)

Betaal je alleen de postzegels.

Wij hebben geen internetabonnement. :hum

Beetje dom van RD, in deze crisistijden.
:haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Erdee

Bericht door Gian »

In de krant gaat het niet meer om het nieuws maar op de opinie van betreffende doelgroep. Dan maakt een weekje later niet uit.
En als je dat weekje geduld niet op kan brengen kom je gewoon naar refoforum. Daar is de opinie er al voor het nieuws..
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Luther »

Bert Mulder schreef:
Luther schreef:
Chrisje72 schreef:Omdattie dat niet kan betalen! Dat zegt hij net :barbare :)
Maar elke Nederlandse rekening heeft een IBANcode. Iedereen ter wereld die geld wil storten, kan dat doen via die IBAN.
Maar, als je even leest, dan zul je zien dat Erdee eist dat ik met een Nederlandse bankrekening betaal...
Dan bel je ze even op: ik wil graag een inlogcode voor de digitale krant. Waar kan ik geld storten? Zou me verbazen dat ze dan zeggen: Nee, nee, dat kan niet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Bert Mulder »

Luther schreef: Dan bel je ze even op: ik wil graag een inlogcode voor de digitale krant. Waar kan ik geld storten? Zou me verbazen dat ze dan zeggen: Nee, nee, dat kan niet.
(dat hebben ze wel gezegd, niet over de telefoon, maar via email...)

Luther, het verbaast mij zeer dat jij niet kunt lezen, temeer daar je bij het onderwijs zit...

(guess those that can't, teach...)

(ben blij dat mijn kinderen niet in jouw klas zitten)
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 12 okt 2013, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Erdee

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
Luther schreef: Dan bel je ze even op: ik wil graag een inlogcode voor de digitale krant. Waar kan ik geld storten? Zou me verbazen dat ze dan zeggen: Nee, nee, dat kan niet.
(dat hebben ze wel gezegd, niet over de telefoon, maar via email...)

Luther, het verbaast mij zeer dat jij niet kunt lezen, temeer daar je bij het onderwijs zit...

(guess those that can't, teach...)
Oh Bert... Luther zegt altijd dat hij geen engels kan... dus ik weet niet of hij het begrijpt ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Bert Mulder »

henriët schreef: Oh Bert... Luther zegt altijd dat hij geen engels kan... dus ik weet niet of hij het begrijpt ;)
Hij kan blijkbaar ook geen Nederlands lezen, dus of ik nu engels of nederlands gebruik, maakt niet uit.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Erdee

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
henriët schreef: Oh Bert... Luther zegt altijd dat hij geen engels kan... dus ik weet niet of hij het begrijpt ;)
Hij kan blijkbaar ook geen Nederlands lezen, dus of ik nu engels of nederlands gebruik, maakt niet uit.
Hee Bert, ben je aan het mopperen? ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Bert Mulder »

henriët schreef: Hee Bert, ben je aan het mopperen? ;)
Ja, en ik hoop dat het Erdee dit leest, en eindelijk een internationale focus aanneemt...

Zie niet in hoe ze met het Nederlands Dagblad kunnen concureren, zolang ze die rare eis hebben dat iemand een Nederlandse bankrekening moet hebben om het RD te kunnen lezen...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Luther »

Bert Mulder schreef:
henriët schreef: Oh Bert... Luther zegt altijd dat hij geen engels kan... dus ik weet niet of hij het begrijpt ;)
Hij kan blijkbaar ook geen Nederlands lezen, dus of ik nu engels of nederlands gebruik, maakt niet uit.
Nou ik kan prima lezen, maar ik geloof je verhaal eigenlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat een commercieel bedrijf als het RD geen abonnementen wil verkopen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Je mag mij wel als tussenpersoon gebruiken, Bert.
Mijn rekening staat open voor alle mensen, zonder onderscheid in ras, natie of huidskleur.
Dan regel ik een digitaal abo'tje voor je bij EMG.

Wat wil je? DigibronPlus of E-paper?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Erdee

Bericht door refo »

Ik denk dat je best vanaf een buitenlandse rekening mag betalen.
Als ze het abonnementsbedrag maar NETTO ontvangen. Vanuit niet-eurolanden worden nogal eens kosten in rekening gebracht.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Erdee

Bericht door vlinder »

Bert Mulder schreef:
Luther schreef: Dan bel je ze even op: ik wil graag een inlogcode voor de digitale krant. Waar kan ik geld storten? Zou me verbazen dat ze dan zeggen: Nee, nee, dat kan niet.

(ben blij dat mijn kinderen niet in jouw klas zitten)
Dit is wel erg op de persoon Bert...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Bert Mulder »

zal RF op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Bert Mulder schreef:zal RF op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Als je van mijn aanbod gebruik wil maken, hoor ik het wel.
Plaats reactie