Erdee

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Erdee

Bericht door helma »

Ik heb zelf de krant nog niet gezien..maar het betreffende artikel wel; interview met onze dochter en haar docent. Ze hadden een hele leuke foto gemaakt; maar die stond er niet bij.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Erdee

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
helma schreef:Hebben jullie het leuke artikel vandaag in de krant gelezen??
Ik snap welk artikel je bedoelt, 't was ook een leuk artikel, maar de krant van vandaag was vooral een krant vol van vreselijke dingen die de afgelopen dagen zijn gebeurd.
We waren dankbaar dat een van onze kinderen, die dagelijks langs de onheilsplekken van zaterdag in Londen fietst, juist afgelopen weekend even bij ons thuis was.
Ja begrijp ik! En ik houd mijn hart vast als ik denk aan mijn dochters..
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Erdee

Bericht door Mara »

Wat een prachtig interview met Marlies van der Staaij.
Ze zet zichzelf niet op de voorgrond, maar ze is een persoonlijkheid.
Haar man is gezegend met dit stabiele thuisfront.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Erdee

Bericht door helma »

helma schreef:Hebben jullie het leuke artikel vandaag in de krant gelezen??
Vandaag op Puntuit:
http://www.puntuit.nl/nieuws/elsbeth-16 ... aar-docent
Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Erdee

Bericht door Reiziger »

Leuk!
Ik heb ook een persoonlijke band met meerdere docenten!
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: RE: Re: Erdee

Bericht door Wandelende »

helma schreef:
helma schreef:Hebben jullie het leuke artikel vandaag in de krant gelezen??
Vandaag op Puntuit:
http://www.puntuit.nl/nieuws/elsbeth-16 ... aar-docent
Gaaf! Daar doe je het voor als docent.
(~)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Erdee

Bericht door helma »

En ik vind het echt super dat een docent een leerling zo weet te motiveren voor een vak. Ze heeft maar één droom; docent Frans worden. :-)
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Erdee

Bericht door Zita »

helma schreef:En ik vind het echt super dat een docent een leerling zo weet te motiveren voor een vak. Ze heeft maar één droom; docent Frans worden. :-)
Dat zijn inderdaad wel de mooie momenten voor een docent. Voor mij tenminste wel. Van die leerlingen die na een les blijven rondhangen, en dan komt de aap uit de mouw: ze willen óók docent worden, in mijn vak. Ik heb het de afgelopen twee jaar twee keer gehad, beide keren leerlingen die het vak eigenlijk best wel lastig vinden en er hard voor moesten werken. Maar gelukkig zijn er nog veel meer gouden momenten. Ik heb een speciale map in mijn mailbox waarin ik de mooie mail van leerlingen bewaar. Soms heb ik die wel nodig als het zo'n dag is waarop ik er van overtuigd raak dat ik eigenlijk maar een gemene prutsdocent ben.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: RE: Re: Erdee

Bericht door samanthi »

helma schreef:
helma schreef:Hebben jullie het leuke artikel vandaag in de krant gelezen??
Vandaag op Puntuit:
http://www.puntuit.nl/nieuws/elsbeth-16 ... aar-docent
:super
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Erdee

Bericht door John Galt »

Bert Mulder schreef:Ik kan helaas het (meeste van het) Erdee niet meer lezen...

Daar ik geen abonement heb...
Klopt het dat je nu zonder abonnement alleen nog maar de koppen kunt lezen op de rd-site?
Who is John Galt? :quoi
Curie
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 mei 2015, 11:07

Re: Erdee

Bericht door Curie »

John Galt schreef:
Bert Mulder schreef:Ik kan helaas het (meeste van het) Erdee niet meer lezen...

Daar ik geen abonement heb...
Klopt het dat je nu zonder abonnement alleen nog maar de koppen kunt lezen op de rd-site?
Inderdaad, als je cookies etc. toestaat op de RD site. Dan mag je maar een beperkt aantal artikelen per maand lezen. Wanneer je regelmatig je cache leegt, heb je nergens last van. Of de gast modus in Chrome werkt ook altijd. En dat volkomen legaal!;)
Gebruikersavatar
Ireneüs van Lyon
Berichten: 277
Lid geworden op: 18 jan 2013, 12:34

Re: Erdee

Bericht door Ireneüs van Lyon »

Curie schreef:
John Galt schreef:
Bert Mulder schreef:Ik kan helaas het (meeste van het) Erdee niet meer lezen...

Daar ik geen abonement heb...
Klopt het dat je nu zonder abonnement alleen nog maar de koppen kunt lezen op de rd-site?
Inderdaad, als je cookies etc. toestaat op de RD site. Dan mag je maar een beperkt aantal artikelen per maand lezen. Wanneer je regelmatig je cache leegt, heb je nergens last van. Of de gast modus in Chrome werkt ook altijd. En dat volkomen legaal!;)
Het is ook legaal om via allerlei constructies belasting te ontwijken, maar is het ook moreel wenselijk?

Betaal een bedrijf gewoon voor de producten of diensten die ze levert.
Wij zouden op geen andere wijze de mysteries van God kunnen leren kennen dan door de Menswording van onze Meester, het Woord. Geen ander dan zijn Woord was immers in staat de mysteries van de Vader te openbaren, want wie anders kende de gedachte van de Heere of wie anders is zijn raadsman geweest?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Eens. Als je ergens niet voor wilt betalen, moet je er ook niet via allerlei slinkse wegen gebruik van willen maken. Zeker niet als christen.
Curie
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 mei 2015, 11:07

Re: Erdee

Bericht door Curie »

Tiberius schreef:Eens. Als je ergens niet voor wilt betalen, moet je er ook niet via allerlei slinkse wegen gebruik van willen maken. Zeker niet als christen.
Dat zijn grote woorden, "slinkse wegen" nog wel...

Ik accepteer standaard in principe cookies niet als ik een website bezoek, zoals zoveel mensen met mij. Zo ook bij het RD. Ik constateer dat ik altijd wel alle content kan bekijken. Ik doe dus niets om het te omzeilen of via alternatieve onwenselijke constructies. Het is de keuze van het RD om selectief alleen via cookies te blokkeren.

Ik beaam wel dat ik niet de suggesties over cache legen of gastaccount gebruiken had hoeven te geven. Was een technisch conclusie vanaf mij omdat dan cookies weggegooid dan wel niet opgeslagen worden. Nu realiseer ik me dat dat inderdaad een omzeilende constructie is.

Dat neemt niet weg dat de eerste manier van surfen, mijn manier waarbij cookies in principe standaard niet opgeslagen worden, helemaal niet de intentie heeft om te omzeilen.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Erdee

Bericht door eilander »

Denk je dat het RD de bedoeling heeft om sommige niet-abonnees wél te laten betalen, en andere niet?
Plaats reactie